3 Aralık 2009 Perşembe

Takı Kutusu

Aynamın önünde tüm endamıyla duran takı kutum :)
O minik çekmeceler inanın çok işe yarıyor.Takılar,tokalar,elime geçen ıvır zıvırlar...



Çoğu çerçevemde uyguladığım geçiş tekniğini buradada yaptım,iki renk boya kullanıyorsunuz tam birleştikleri yerde bir renk daha oluşuyor,çok da güzel görünüyor.
Ama sabır ve dikkat istiyor fırça izlerinin çok belli olmaması gerekiyor.




Ama gördüğünüz üzere fırça izlerim belli :)
Ve tabiki peçete tekniği.
Çekmecelere uyguladığım peçetenin güllerinden kesip yan kısımlarına ve orta tepeye de güller kondurdum.



Yine kutuma uygun bir çeçevemde mevcut.
Tüm çerçevelerimi sırayla yayınlayacağım.


4 yorum:

  1. Takı kutunu çok sevdim, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. İNAN GEÇİŞ TEKNİĞİ GAYET GÜZEL VE FARKLI BİR HAVA KATMIŞ.KUTUNDA SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşlar,sizler gibi çok yetenekli ve beceikli hanımlardan bunları duymak çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. Ayyy bu çekmeceli kutularada bayılıyorum ahşap delisi mi oldum ne :) birde güllü amanınnn gülleri çok severim harika olmuş lilam :)

    YanıtlaSil