16 Ekim 2010 Cumartesi

Yine Çerçevelerim



Bloggerın azizliğine uğradım.
Pazartesi yayımlamam gereken etkinlik projemin taslağını hazırlarken yanlışlıkla ' yayımla' ya bastım
Sildim silmesine bir telaşla ama arkadaşların takip listelerinde görünmekte.İyi mi ! (aynı sorun sanırım Fosi nin bloğunda da var,takipte görünen konu,ana sayfasında yok !)

Acele bu postu hazırladım bende.
Daha önce yayımlamadığım, mutfağım için hazırladığım çerçevelerim ve içindeki peçete çalışmalarım.Kabartmalı olsa güzel olurmuş aslında.

Mutfakta kullandığım köşe takımım kiremit rengi ve mutfak fayanslarımda kahve-kiremit arası.

Ehh ! bu da böyle artık :))


5 yorum:

  1. Ben gördüm, ben gördüm :) Hatta ziyarete de geldim ama bulamadım :)

    Çerçeveyi de çok beğendim. Senin peçetelerine bayılıyorum zaten. Bunlardan birkaç tane aynı konseptte, yan yana çok hoş olur. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. :) Demek eline geçti :) umarım kırık yoktur. Çerçeve de çok şık görünüyor canım. Mutfağında mutlukla kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Yeşimcim,şimdi mail hazırlıyordum sana.Aldım kırık yok çok güzeller...de biz bloglarımızda kendi projelerimizi mi yoksa bize gelenleri mi yayımlayacağız?

    YanıtlaSil
  4. Marifetli peri :)) yakalandım birkaç kişiye sanırım :)) iş kazası :)) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar hoş olmuş, doğal görünüyor.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil