14 Temmuz 2010 Çarşamba

Haydeee Memlekete...






Eveeet.. Gitme zamanı....


Antalyanın nemli, yapış yapış, sıcak,ıslak boğucu havasından kaçıyoruz..(temmuz -ağustos Antalyada olmamalı insan, bu nem insanı bitirir.)


10 yılı geçti memlekete uğramayalı..
Nasıl özledim...havasını, suyunu, toprağını...






Sislerin tepeleri okşayarak yükselişini... Bulutların üzerindeymişçesine bizi heyecanlandırışını...nasıl özledim...








Biliyorum daha çok yağmur olacak...sabah uyanıp camı açtığımda göz alıcı ıslak bir yeşille karşılaşacağım...derin bir nefes çektiğimde soğuk tertemiz havanın her hücremin en içine kadar işleyişini hissedebileceğim...





Gökyüzü kesintisiz olacak, apartman aralarından gökyüzünü görmeye çalışmayacağım...




Gündüz bulutların gece milyonlarca yıldızın şarkılarını dinleyeceğim....




Çocukluk arkadaşlarımı ve tabi onlarında çocuklarını, yıllardır görmediğim akrabalarımı göreceğim..




Turşu kavurması, taze finduk,taflan, kuymak, çocukken yol kenarlarında kilolarca yiyip bıkmadığımız böğürtlenlerden yiyeceğim...





Gelirkende inşallah çook güzel fotoğrafla getireceğim sizlere KARADENİZ den...


Hoşçakalın...






3 yorum:

  1. Karadeniz çok güzeldir. Ben de Samsun'luyum. Güle güle git, gel...

    YanıtlaSil
  2. 15 yıldır doğu karadenize gitmedim(25 yıl önse 2 yıl Trabzonda çalışmıştım)
    çok sever ve özlerim .biz gidemiyoruz ama bak dün dünya gitti.benim içim yandı sen ne diyorsun bu duruma?

    YanıtlaSil
  3. Bende orduluyum ama Trabzona hiç gidemedim..Şartları çok zorlamak lazım zaman zaman yoksa yıllar geçiyor hep içimizde kalıyor hayallerimiz.Bir gün oraları görmekde nasib olur inşallah.

    YanıtlaSil