27 Haziran 2010 Pazar

Kot Kemer Süslemesi

Ne zamandır sokaklarda kızların üzerinde bel ve kalça kısmı güzelce oturmuş kalan kısmı bol-rahat-ama ispanyol paça tarzı değil- pantalonlar görüyordum..Gerçi incecik belli kızlara dar badylerle çok yakışıyor ama :)) en sonunda LCW de buldum bir tane, çok rahattı.
Yazın Antalyada üstünüze yapışan şeyler giymenin imkanı yok teninizle bütünleşmesi muhtemel.
Aradığım gibi bir elbisede bulamadım..(Aslında Mangoda vardı ama beğenince almadım sonrada kalmamıştı:((.



Kargalar..nereden çıktı diyeceksiniz, Kargalar parlak şeylere bayılırlarmış, parlak-parlayan ne bulurlarsa yuvalarına taşırlamış.

Bende öyleyim...Mutlaka bi parıltı olacak.Evimde, kıyafetlerimde....



Evdeki incik,boncuk misina ile kemerin üzerine işledim..Daha özenli olup daha da özel işlemler yapılabilirdi, ama kot pantalon için uygun oldu bence.














Ee birazda farklı olsun dedim:))




6 yorum:

  1. Sade olmuş.Uzaktan pek seçilmiyorlar. Daha da çılgınlaşın bence:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekküler neduk..Kesme boncuklar, metal düğmeler pırıltılar saçıyor..Belim çokda ince olmadığı için kaba büyük meteryaller kullanmak da istemedim...Ewet daha gösterişli, abartılı olabilirdi...Ben daha çok sadelikten yanayım sanırım ..

    YanıtlaSil
  3. sevgili lila ellerine emeğine sağlık ziyaretin için teşekkürler bir pamuk şeker izleyicim daha oldu sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık lilacığım.Biraz zordur herhalde kot kumaşına dikmek.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Gönül..bende tşkr ederim,çok tatlı siten.
    tasanart..bu kot çok ince, çalışması çok kolay oldu, ince iğne ve misina ip de bunu kolaylaştırdı..senin harika takılarınla birlikde çok şık olur walla.

    YanıtlaSil
  6. Sitenizde dolaşmak çok keyifli

    YanıtlaSil