10 Haziran 2010 Perşembe

Anne Bana Roket Yapsanaaaa !

Oğluş bi süredir peşimde,roket diye tutturdu...
Meraklı Minik dergimizin bir sayısında vardı ,uzay konusunu işlemişlerdi,aynı sayıda birde Roket maketi vermişlerdi.Oğlumun çok hoşuna gitmişti ama maketin maketlikten çıkmasıda uzun sürmedi.
Geçenlerde dergiyi görünce tekrar roket aşkı canlandı.
Bu defa sağlam bişeyler yapayım dedim...
İnternette istediğim gibi bişey bulamayınca deneme -yanılma; işe giriştim.





Aslında Çamlıcanın şişeleri daha uygun bu iş için ama,sonradan gördüm...deneyecek olan varsa bence çamlıcanın şişesi ile denesin :))





Plastik bi şişe, strafor-köpük roketin yan kısımları için, ısıtılmış bıçak ile istediğiniz gibi kesebiliyosunuz...Pet şişenin yan kısımlarınıda ısıtılmış bıçak ile açıp straforu yerleştiriyoruz.

Pet şişenin etrafına yapıştırıcı sürüyoruz ( strafora sakın sürmeyin,eriyor)
Aliminyum folyo ile kaplıyoruz; her yanını ve şeffaf bant ile bantlıyoruz.
Sonrası süsleme..Renkli kağıtlardan süsler yaptık,dergiden resim aldık.Onları da bantlarla yapıştırdık.





Oğluşun gönlü oldu sanırım.Gece roketiyle uyudu..:)) Bu bana yeterde artar bile.
Mecbur olunca nasılda yapılıyor :)) Oğluşlada vakit geçiriyoruş,iş bölümü yapıyoruz ama oğlum masa başı işler için çook sabırsız..Anne olmadı mı....anne bitmedi mii...anneeeeeee...
Aceleyle bu kadar artık :))

8 yorum:

  1. Anne becerikli olunca, oğluşta mutlu olur tabii:))
    Ama biliyormusun bunlar hiç unutulmuyor, belki 30 sene sonra bile bu yaptığın roketi herkese anlatacak emin ol:) Tecrübeyle sabittir:))

    YanıtlaSil
  2. Ayy tüylerim diken diken oldu, gözlerim doldu..Sağol Banu abla.Çok teşekkür ederim.Hatırladığını düşünmek bile ne gurur verici..

    YanıtlaSil
  3. çok çok güzel olmuş. biz de deneyelim bunu

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ne de güzel düşünmüşsün :)) oğluşun mutlu mutlu oynasın :))

    YanıtlaSil
  5. aaa çok iyi olmuş gerçekten, bizimki de ister mi acaba:)) Ellerine sağlık, en değerli oyuncağıdır eminim:))güle güle oynasın

    YanıtlaSil
  6. tebrikler lila,iyiki internette bulamamışsın

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık. ne güzel düşünmüşsünüz. benim henüz bir çocuğum yok ama Banu ablanın dedikleri beni bile duygulandırdı.

    YanıtlaSil
  8. 10marifette gorup geldim :))..eline sağlık çok beğendik...gule gule oynasın oğluşun

    YanıtlaSil