9 Nisan 2012 Pazartesi

Bahçe-Teras Hazırlıkları 2



 Kıştan kalmış bu odun parçasını görünce yandı yine ampul tepemde :))


Zımparalandı güzelce....



Peçete kestim üstüne göre...peçeteyi yapıştıracağım zeminin altını kese kağıdı rengine boyadım...



Peçete tutkalı ile yapıştıdım...
Sonra ilk defa bişey denedim..Olup olmayacağını bilemediğimden resimleyemedim...

Yağlı boya kahverengi ile resmin kenarlarına kontür çekip,sünger yardımı ile biraz içe biraz dışa dağıttım yedirerek..



İstediğm bir kahve tonu olmasada fena durmadı..Diğer tarafınada çiçek yaptım:))
Saksıların arasında,balkonda durmakta...

Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. sevgili Lila, işte yaratıcılık diye buna derim ben...marifetle de birleşince ortaya bu güzellik çıkmış.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ORJİNAL BİR TASARIM OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fikir bence :) böyle bi odun parçası bulursam bende yaparım inş. :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım ellerine sağlık.çok güzel olmuş.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu rastlantı eseri buldum.Ama çalışmalarınız çok hoşuma gitti.Zaman içinde geriye dönük hepsine bakacağım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Evycraft, teşekkür ederim mahçup ettiniz.

    Gönülcüm,Güzel yorumlaına herzamanki gibi çok teşekkür ederim.

    1Gül, İnan her yer değerlendirebilecek şeylerle dolu,o gözle bakmak lazım belki:)

    Mihrimah, sağolasın.

    Canan Beycan, teşekkür eder değerli yorumlarınızın devamını beklerım.

    YanıtlaSil
  7. harika bi fikir..blogunuzda fikir veren çok şey var,ellerinize sağlık..henüz 10 günlük olan bloguma ben de beklerim:)

    YanıtlaSil