22 Şubat 2011 Salı

Mavi Gözlü Balık



Anlayamadım..Birden çıkıverdi bu balıklar...
Modelleme hamurunu başka bir amaçla çıkarmış masaya uğraşmaktayken, oğlumda katılmak istedi bana...
Oyun hamuru kalıplarını getirdim...
Sonra bu şirin balıkları gördüm...kendi işimi bırakıp ben oğluşa katıldım...




Hamuru beyaz zannederken kiremit renginde çıktı :))
Bende bir kısmını kuruduktan sonra beyaza boyadım..

Sonra boncuklarla askı yaptık onlara..
Ama hamur kurumadan ortalarından bişeyler geçirdik...Ertesi gün ,hala tam kurumamışlardı,böylece yapmak bence daha kolay oldu.
Kuruduktan sonra tutkalla maviş gözlerini yapıştırdık.


 Nereye asıp fotoğraflayacağımı şaşırdım .))
Oğluşun bebek resminin bulunduğu çerçeveye iğneledim..
Böyle durabilir bile...

Malzemeler


6 yorum:

  1. ooo ne güzel fikir.ellerine sağlık
    aslında daha neler yapılır .
    çok güzel olmuş balıklar

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşlar.ellerinize sağlık.bende kurabiye kalıplarıyla şekiller kesiyorum model hamuruyla çokta seviyorum :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Ben de almıştım bu modelleme hamurundan ama henüz cesaretimi toplayıp bisey yapamadım. Bayıldım sizin balıklarınıza..

    YanıtlaSil
  4. sezobigo,gerçekten bu fikiden yola çıkarak insanın aklında uçuşuyor ampuller...teşekkür ederim.

    Beyaz kelebek; ewet peçete ile kaplamıştın değil mi.Çok şık olmuşlardı.sağolasın.

    teşekkürler Gönül.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bende kurabiye kalıbı kullanıyorum bu iş için ama pek elime aldığım söylenemez :D

    YanıtlaSil