20 Şubat 2011 Pazar

Gülme Komşuna Gelir Başına... MİM

 



  Bu şeker kızın resmini webde görünce,bayılmış,bi köşeye kopyalamıştım.
Ekranımda grilerin olmaması...Hep böyle şeker şeyler olması dileği ile...


Sevgili    Didem  kendisininde ilk MİM mi ni cevaplayıp bana pas atmış..Benim de ilk :)) Teşekkür ediyorum.


1. Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
  • Aklıma hep kötü şeyler geldi..dillendirmeyeyim hiç..:((

2. Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
  • Gördüğümde almam çok beğensemde...o gece düşünürüm,ne ile giyerim? nereye koyarım ? Düşünür..ertesi gün yerinde bulamam..işte o gece KEŞKE der uyuyamam :))


3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
  • Makarna...çok severim...Hele domates soslu.

4. Uğurun var mı, uğurun?
  • Dua

5. Kendine en yakıştırdığın renk?.
  • Yeşil ve tonları

6. En sevdiğin takın?
  • Alyansım

7. Takıntın?
  • Takıntı şeklinde olmamakla birlikte,simetriye dikkat ederim.

8. Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
  • Kapadokya...nasib olmadı gitmek henüz.

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım ?
  • 90 pop parçaları

10.Solunda ne var ?
  • Berjer :))
Güzel bir tatil günü geçirmeniz dileği ile...

1 yorum:

  1. 90 Pop parçaları ne kadar da güzellerdi ah ah.
    Umarım bir gün fırsat bulup Kapadokya ya gitme şansınız olur.
    En sevdiğin takın? sorusunun cevabına bayıldım!

    YanıtlaSil