15 Eylül 2010 Çarşamba

Tual Üzerine Peçete Çalışması

Uzuuun zamandır bekleyen projelerimden birine daha el attım.
Kedili peçeteleri çok uzun zaman önce gerçek amacı dahilinde kullanmak için almıştım.Kala kala elimde 2 tane kalmamış mı? Ahh ben...
Aşk dolu inek ve kuzucukları ise boyama atölyesinden almıştım.
O kadar şirinlerdi ki nasıl kullanacağımı bilemedim bir türlü.
Yine boyama atölyesinde Tual üzerine çalışmaları görünce ''işte bu'' dedim.
Tam anlamıyla kalıcı ve şirinliklerini gösterici.


Tuali özel sipariş ile çokda uygun bir fiyata yaptırdım.Açıkçası atölyede 2 katı fiyata satıyorladı.Güzelsanatlarda okuyan bir arkadaşa danıştım oda yerini söyledi.

Bu peçete ile tual üzerine ilk çalışmam.Farklı bir yöntemi var mıdır bilmiyorum ama ben; tualin zeminini beyaza boyadım, peçeteleri kesip peçete tutkalı ile yapıştırdım. Verniklemedim.Gerek yok gibi görünüyor.



Aslında etrafına çakma swarovskiler, kabartmalı çiçekler vb. eklemeyi düşündüm ama bu sade halleri bile o kadar hoşuma gitti ki, kıyamadım.
İleride bir kızım olursa, odasını süslemesi umuduyla bekliyorlar şimdilik...
Yoksa hediye gidecekler.Kıyabilirsem:))


Ayrıcaaaa; Peçetesever arkadaşlara iki müjdem var.
1.http://www.sedefsanat.com/ bu adres Antalyada (taşınmadan önce) gittiğim atölyeye ait.Şimdi Antalyanın diğer ucundalar maalesef.Veee burada http://www.sedefsanat.com/urunler.asp?ID=44&p=2 da peçete örnekleri.
Sanırım satın alabiliyosunuz:))
2.Kutu halinde aldığım peçetelerden 3er 5er ayırdım.Fotoğraflıyorum isteyen arkadaşlarla peçete takası yapabiliriz. Nasıl olur:))

12 yorum:

  1. çok iyi fikir lilacım; çok güzel panolar olmuş. uygulaması kolay oldu mu? Tuval üzeri biraz pürüzlüdür. Belki gün gelir ben de denerim. Ayy aslında çok istedim bir an önce denesem mi ben de?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tiryaki ve lolipu.Bence hemen deneyebilirsin, uygulamada zorlanmadım, peçeteler çok ince olunca tutkalla ıslandıkça tual üzerindeki dokunun şeklini aldılar.Tam olarak bütünleştiler yani:)) Sorun yok.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fikir olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel gözüküyorlar ellerne sağlık değişim kampanyası yapmıştık biz evvelden gene yaparız neden olmasın?

    YanıtlaSil
  5. Tual üzerine peçete transferini ilkkez sizde gördüm. Bayıldım açıkcası.

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. MaviMasal,Herşeyden azıcık ve hobivakti...çok teşekkür ederim.Resim yapma yeteneğimiz olmayınca tuvalleri böyle renklendiriyoruz,iyide yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
  7. merhabalar,
    geçen gün ahşap obje almak için gittiğim yerde bu tuallerden de satıldığını görmüştüm. Kızımın odasına ve de eve bir iki pano yapma fikri vardı aklımda. Tualleri görünce peçete transferi olur mu diye baya düşündüm.Hatta aldım aldım bıraktım ve sonunda ahşap bir çerçeve almıştım. Yapptıklarınız çok güzel olmuş en kısa zamanda bıraktığım tualleri alayım bende:)Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. bence çok hoşlar acaba dekupajda olurmuki..ece aymerin blogundakiler dekupaj sanırım,boyutlandırma falan var..zor değilse denemek istedim bi fikrin varmı?

    YanıtlaSil
  9. Güzel olmuş. :P :D

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim gerçekten resimler de çok güzzellllll
    illa tual mi olması gerekiyor beyaz bi kumaş olsa olmazmı?

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Çok güzel çalışmalarınız var.Elleriniz dert görmesin tebrikler.Sizi yine ziyarete geleceğim.Sevgilerimle Funda...

    YanıtlaSil
  12. mutfağa da olur bence gayet güzel hatta ben lavabomun ve banyonun girişine de istiyorum böyle bi şey süper olur..ellerinize sağlık..bana da beklerim:)

    YanıtlaSil