20 Eylül 2010 Pazartesi

Peçete Takasına Var mısınız ?


1.Çini

2.kAhve-Bisküvi (12x12 kapalı, 24x24 açık boyutlarda)






3.Mini güller



4.Papatyalı inek




5.Pudra pembe


6.Neşeli ahçılar




7.coffee



8.süt ve inek




9.mavi-pembe kuş



10.yeşilli kuşlar



11.kelebekler



12.desenler




Eweet bunlar peçetelerim arkadaşlar.

2 numaralı peçete dışındakiler nomal 33x33 boyutlarında,

Hepsinden beşer adet ayırdım,

Ellerindeki değişik peçetelerle takas etmek isteyen arkadaşların adreslerini,hangi peçetelerden istediklerini ve ne şekilde postalamamı istediklerini belirterek; lilashouse@yahoo.com.tr adresine mail atmalarını rica edeceğim.

Maillerin geliş sırasına göre peçeteleri vereceğim.
Cuma günü son gün olsun o gün postalarım.

Hayırlı olsun :))

9 yorum:

  1. Lİlacım attığım mailler sana ulaşmıyor gitmedi diye uyarı geliyor.
    lilacım ben isterimmmm peçetelerinden.

    kAhve-Bisküvi

    Neşeli ahçılar


    Bende ki peçeteler de bunlar
    http://lolipu.blogspot.com/2010/04/ben-de-ki-peceteler.html#comments


    istediklerin olur san hemen PTT ile yollarım:)

    YanıtlaSil
  2. Düzelttim arkadaşlar, tr eklemeliymişim sanırım..Tekrar dener misiniz? ben notlarınızı alıyorum.

    YanıtlaSil
  3. şekerim peçetelerini postaladım bilgin olsun.. muckkk...

    YanıtlaSil
  4. Canım bu peçetelerin hepsi harika sevgili Çele
    bimde gördüm.Açıkçası nerden aldığını merak et
    tim.tek tek değilde paketle temin etmek için sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merak eden arkadaşlar için; bende 2 marka peçete var 1.DUNİ;www.duni.com;
    bu marka peçeteleri ReAL AVM den alıyorum.
    2.ColourfulLife; www.colourful-life.de ;
    bu peçeteleride porland mağazasından aldım.Daha neler neler var bilseniz :))

    YanıtlaSil
  6. Benim peçetelerim çok az bende bu sizdeki peçeteleri çok sevdim bu işede zatn kursa gitmedn başladım bloglarda öğrendm peçete takası yapabiliriz elimde olanları çekerim ben size o yaptıklarımı da sağ olsn blogtan tanıştıgım ablam gnderdi bana ulaşmak için roseone275@ hotmail. com

    YanıtlaSil
  7. Mail attım 1Gül...:))

    YanıtlaSil
  8. ÇOK TEŞEKKÜR BENDE SİZE ATTIM :))

    YanıtlaSil
  9. Size bir mail attim pecete takasiyla ilgili sanirim gelmedi :(

    YanıtlaSil