5 Ocak 2012 Perşembe

Cupcake Pano


Neden böyle kullanışsız bir pano aldığımı çok düşündüm yaparken...
Oluyor bazen öyle..:) Durmasın öyle bi işe yarasın bari..


Zemin boyanır, resimler dekopaj tutkalıyla yapıştırılır.
Hamur kabartma uygulanır.


Daha önce kullanmadığım Mozaik jeli ve boyutlu boncuk simleri kullandım.




Mozaik jeli şeffaf parlak çıkıntılar oluşturuyor..Cupcakekin üstündeki şekerler tam yenesi oldu, Jelibon misali.


Boyutlu boncuk simlerlede kenarları süsledim..
Bir iki işi daha var aslında ama dayanamadım..
Askıdayken tekrar fotoğraflayacağım.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Lila'cım. Niye kullanışsız dediğini anlamadım. Güzel görünüyor panoların. Biz dekupaj blogunda yayınlamış mıydık bu resimleri? Öyle hatırladım:) Şu mozaik jeli ne hoş birşeymiş, ben kullanmadım hiç ama almak lazımmış:)

    YanıtlaSil
  2. Marifetli Pericim, panonun resimin altta kalan kısmında kenarlarda oyuntu var, çok canımı sıktı yaparken,bellide oluyor zaten, ewet yaaa resimle dekopaj bloğundan,neden kapandı ki çok güzeldi bizim için.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil