5 Aralık 2011 Pazartesi

Kral Tacı


Bu seneki doğum günümüzü okulda kutlama şansını da yakaladık..
O ay doğan çocukların doğum günü toplu olarak ay sonunda yapılıyor..
Bende hepsine -toplam 4 çocuk- kral tacı almak istedim.
Gezmediğim oyuncakçı vb. kalmadı ...
Ama bulamadım...Kızlar için renk renk çeşit çesit ...ama erkekler için yok..
Ne yapsam ne etsem...Aklıma malum fast food rest. çocuklara verilen taclarından alıp kalıp olarak kullanmak gelmişti ki..
İnternette harika bir site buldum http://www.firstpalette.com/ 



http://www.firstpalette.com/tool_box/printables/princesscrown.html    buradan da istediğim modelleri indirdim.







FOAM  diye satılan -ne desem -renkli kartonların ince köpükten yapılmış hali,yumuşacık.
Okulda da çok kullanıyorlar bu materyali.Hele simleyince çok şık duruyor.

Yalnız pek yapıştırıcı tutmuyor , o nedenle tacın kenarlarını zımba ile tutturdum.


Taşlarla, simlerle yine foam materyali ile süsleyip neler yapılır neler di mi?

3 yorum:

  1. iş bilenin kılıç kuşananınmış.çokta güzel olmuşlar nice sağlıklı güzel yaşlaraaaaa

    YanıtlaSil
  2. oyy kuzumm tam kral olmuş allah nice yaşlara nasip etsin inşallah hepsini

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel

    YanıtlaSil