16 Ekim 2011 Pazar

Konyaaltı Hatırası

  Yaz Antalyada henüz biterken...
   Okul,ev,kurs telaşı beni sarıp sarmalamışken....
   Hastalıklar, iş güç  bir an boşluğuna gelip, yakamı  bırakmışken...


.............................................................MERHABA  ARKADAŞLAR..............................

Konyaaltı plajını iki nedenden ötürü tercih ederim yada etmem...
Bir; Kum değil taş oluşu...Tercih ederim çünkü mayoya,terliğe,çantaya yapışan kumlardan hoşlanmamam ve  o kumun eve taşınmasından...Tercih etmem çünkü oğluş kumdan kale yapmak ister, hem ben taşa basamam mutlaka deniz ayakkabısı kullanmak zorunda kalırım..

İki; Denizinin çok soğuk oluşu...Tercih ederim; Antalya sıcağının hakkından ancak konyaaltı gelir,serinlersiniz.
etmem, üşürüm çoğu zaman,havalar biraz serin rüzgarlı ise istikamet  laraaaaaaaa :))

 Sonuçta yazı bitirdik, yazın konyaaltında denize giren arkadaşlar varsa güneşlenmek yerine taşları karıştıran birini gördüyseniz plajda ; bilin ki o bendim :)

İşte o taşlar....


    Fikir vardı kafamda...Yassı taşları tercih etmiştim o nedenle...




Bana siyah bir zemin gerekliydi taşları yapıştırabilmek için...Bulamadım..Sonunda amerikan servis olarak satılan yukarıda gördüğünüz hasır görünümlü servisi aldım.Kestim... Sıvı silikon diye satın aldım bu yapıştırıcıyı.Silikon tabancası kullanamıyorum iyi oldu bu..





 Ertesi gün oğluş görünce taşlarımı,kaptı geldi dinozorlarını...



Sonrada ben...Deneme çekimleri yaptım...Verniklemeden önce.



İki parçada bardak altlığı yaptım.Vernikledim.



Çiçekli vazoların altı için çok şık olacağını düşünmekteyim.


Dekoratif bir görüntüsü var.
Kullanımı zevke bağlı.

Sevgilerimle....

11 yorum:

  1. Canım özlettin kendini:) Çok güzel olmuş bu şey (adını bilemedim:)) Taşlar ne güzel parlamış verniklenince... Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize ve de fikrinize sağlık çok güzel görünüyor.Ben de gittiğim her sahilden benzer taşlar alıyorum ve aldığım yerin adını not ederek cam bir vazoda biriktiriyorum.Böylesi çok daha hoş olmuş.Bu arada hangi verniği kullandınız?...

    YanıtlaSil
  3. Bu yaz burnumun dibindeki denize hiç giremediğim aklıma geldi.Bir türlü fırsat bulamadım.Sizin adınıza ise sevindim.En azından soğuk da olsa taşlı da olsa ne güzel Konyaaltı'nın denizine ayağınızı sokabilmişsiniz.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir fikir olmuş

    YanıtlaSil
  5. BENİM GİBİ TAŞLARI SEVEN ARKADAŞIM MERHABA YENİ GELDİM BLOGUNA ÇOK HOŞ OLMUŞ EN KISA ZAMANDA BENDE YAPACAĞIM ELLERİNE SAĞLIK. İSTANBULDAN ANTALYAYA SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  6. Sağol Marifetli Peri,bende özledim sizleri gerçekten:)) Bende koyamadım adını,verniklemesem nevale diyebilirdim:)

    Teşekkürederim Oda atölye,cam kavanozlardaki görüntüyü düşündüm de gerçekten güzel olurdu,bu arada Cadencenin sprey verniğini kullandım.

    Kahvekeyfi, bizde kıymetini bilmiyoruz işde,girmeye değil taş toplamaya gidiyorum :))

    Teşekkürler AdaDeniz,

    Sağolasın Çılgın Mevdoş:) ne samimi bir isim bu:)) yaptığım uğur böcüklerinede bakmalısın o zaman :) linki eklemeliyim..Güzel İstanbulada Sevgiler Antalyadan.

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ay, çok güzel olmuşlar, bayıldım, ellerine sağlık....
    Amaaa, kıskandım da, arşivime koyup ta bir türlü yapmadığım fikirlerden biri idiii :))

    YanıtlaSil
  8. harik afikir ve de çok dekoratif ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Banu ablacım teşekkürler, çok daha güzelini yapacağınıza eminim,merakla bekliyorum..

    Teşekkür ederim Gönül.

    YanıtlaSil
  10. valla süper ötesi olmuşlar ellerinize sağlık çok beğendim...iyi günlerde kullanırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  11. ayyyy ben bunlara bayıldımmm
    taş ile ilgili dekorlara zaafım var zaten...
    ellerine sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil