9 Nisan 2010 Cuma

Seni gidi CüCe Su KaBaĞı !!






Bir köşede renksiz ve tatsız takılmakta olan su kabağına bakıp bakıp, değişik emellerime alet etme arzusundaydım kendisini uzun zamandır...



Aklımdan neler geçmedi ki; Kandil yapma işi zor, internette harika örnekler var ama alet-edavat gerektirmekte, Boyayıp allayıp pullayıp vazo tarzı bişey yapsam, kırmak delik açmak imkansız,tamamen kırarım diye korktum,Peçetelerimi gözden geçirdim...yok olmaz...





En iyisi klasik Matruşka...netten matruşka resimlerine bakarken ''yedi cüceler matruşkaları''nı gördüm..Çok şirinlerdi. Buradan bakabilirsiniz..http://www.evtasarimi.com/matruska/



Bende yedi tane yok ama , bir cücede fena olmazdı.



Ve planı uygulamaya koydum.



Zemini bej renge boyadım ilk olarak, (Yardım eli oğluşa aittir:) )








Sonra kurşun kalemle cüce resmini çizmeye çalıştım,diğer elimde silgi,epey zamanımı aldı,zemin eğimli,çizme beceriside az olunca,çiz-sil....çiz-sil..









Tamam bu olur artık dediğimde, keçeli kalemle üzerinden geçtim tekrar.


Sonra,renkler, boyama...keçeli kalem bir hataymış, boya değdikçe dağıldı kalem...Haliyle 2-3 kat boyadım.


Olay budur arkadaşlar,Oğluşumun odasında cücecik...Göbişini tutup gülmekde...:))Halinden memnun sanırım.




Ve verniklenecek...!

5 yorum:

  1. çok şirin bir cüce olmuş:) Aslında yediye tamamlasan, hepsi beraber ne komik olur:)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş. Vernik atınca sardunyalarının yanına koyarsın, saksılarına bekçilik eder belki:) Ellerinize sağlık ikinizin de...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ona söylenecek farklı bir şey yok gerçekten. Ama bana daha güzel gelen, evdeki herhangi bir eşyayı yenilemen ve bunu da oğlunla birlikte yapman. Keyifle kullanın artık...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim arkadaşlar.Boy boy, şekil şekil artık nasıl bulursam,su kabaklarınıda toplarım,7 cüceyi tamamlarım belki.
    Genellikle yapmaya çalıştığım yeni şeyler almaktansa, elimdekileri değerlendirebilmek.
    Akılalmaz bir tüketim toplumu haline geldik, gerekli gereksiz herşeyi alır olduk.
    Tüketmekten çok üretmeliyiz bence.
    Sağolun arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  5. Bir kabak ancak bu kadar güzel olabilir.Cüceleri çok severim.Bunu da görünce bayıldım.

    YanıtlaSil